8 Haziran 2014 Pazar

MrCinz bloga veda. Yeni bir başlangıç için yazıyorum...

Merhaba arkadaşlar. Kendimi beni takip eden ve şu sıralar neden yazmadığımı düşünen okurlara bazı şeylerin açıklamasını yapmak zorunda hissettim. MrCinz bitti. Artık yeni bir blogla ve yeni düzenlerle bloggerlık hayatıma kaldığı yerden devam ediyorum.

Artık bazı şeylerin farkına varmamın mutluluğunu yaşıyorum. Yeni bir düzen kurdum ve bu kurduğum düzene mrcinz blogun uymadığı görüşündeyim. Bu yüzden yeni bir blog açtım ve artık yazılarıma oradan devam edeceğim.

Peki MrCinz blog ne olacak?

MrCinz blogu yayından kaldırmayacağım. Her zaman köşede bir yerde duracak... Nedeni ise benim bazı şeyleri anlamamda ve yazarlık konusunda doğru kararları almamda bana yardımcı olan bu blogu kapatmak hiçte içimden gelmiyor. Fakat mrcinz için yazmayı bırakıyorum... Yeni blogumu hazır olduğu zaman sizlere buradan açıklayacağım. Benim okurlarım olduğunuz için ve yaptığınız yorumlar ve yönlendirmeler için sizlere sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen reklam, küfür, spam içerikli yorumlar yapmaktan kaçınınız. Size yapılmasını istemediğiniz şeyleri başkalarına yapmayın.